måndag 2 februari 2015

Info om kommande lektioner

Nu kommer jag tyvärr att vara borta några pass igen p.g.a. det fackliga arbetet som jag pratat med er om.

Så här kommer resten av veckan att se ut när det gäller mina lektioner med er:

Tisdag 3/2 Samhällslektionen kl 09.50:
Vikarie: Gabriel
Uppgift: Ni ska se på dokumentären: "Glödlampskonspirationen". Försök att titta på den aktivt då den handlar om konsumtionssamhället som är ett av de teman som ni kan välja till arbetet i samhällskunskap som vi snart ska dra igång med.

Tisdag 3/2 Juridik kl 12.20:
Lektion med mig som vanligt. Vi fortsätter prata om straffrätt.

Onsdag 4/2 Psykologi kl 14.45:
Ingen vikarie finns tillgänglig vilket innebär att lektionen blir inställd.
Uppgift: Det är väldigt viktigt att eftersom ni redan fått en läs uppgift till på torsdag, att alla verkligen gör den nu när ni får en extra lektion ledigt! Uppgiften är som jag sagt tidigare att läsa alla de sidor ni inte tidigare läst i kapitel 1 (Det psykodynamiska perspektivet). Ni ska kunna perspektivet bra till psykologilektionen på torsdag!

Torsdag&Fredag:
Lektioner som vanligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar