måndag 15 december 2014

Träningsschema - idrott

Hej!
I uppgift har ni att skriva ett träningsschema och maila in till mig. Jag vill inte att ni delar i Drive utan ser helst att ni mailar in ert schema som bifogad fil till min mail (david.ekholst@skola.malmo.se)

Döp schemat till: Träningsschema + ert namn

Ni ska ha med följande rubriker i ert schema:

- Syfte: Varför tränar jag
- Mål: Vad vill jag uppnå i slutet av juni
- Delmål: Vad vill jag ha uppnått efter X-antal veckor. Kan vara allt från kg till cm men vill att målen ska vara mätbara. 

-Veckoschema: Hur ser min vecka ut träningsmässigt. (mån, tis, ons, tors, fre, lör, sön)
- Gymschema: Vad tränar jag i skolans gym, ex biceps 3x15 vikt 30kg

Detta ska vara klart efter jullovet. Återkommer med exakt datum, men det gör inget om ni mailar in tidigare =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar